0 Sepet
Sepete Eklendi
    Sepetinizde adet ürün var
    Sepetinizde 1 adet ürün var
    Toplam
    Alışverişi Tamamla Alışverişe Devam Et
    Aşağıda bulunan sorular siz değerli taraftarlarımızın bizlere ilettiği sorular doğrultusunda hazırlanmıştır, sizlerden gelen soruların yoğunluğu ve önemi doğrultusunda ise güncellenmektedir.
     
    Aktivasyon e-postası gelmedi, ne yapmalıyım ?
    Sitemize kayıt olduğunuz e-posta adresi ile giriş yapabilmeniz için üyelik sırasında tarafınıza gönderilen aktivasyon epostasında 
    bulunan bağlantıya tıklayıp üyeliğinizi aktif hale getirmeniz gerekmektedir. Bu e-posta hotmail, gmail vb. e-posta 
    sitelerinin güvenliğinden dolayı önemsiz (junk) eposta klasörüne düşmüş olabilir. Kayıt olduğunuz e-posta bir kurumsal 
    e-posta ise, şirketinizin güvenlik politikalarından dolayı gelen klasörünüze düşmeden silinmiş 
    olabilir. 
     
    Aktivasyon e-postasını kendinize tekrar göndermek için aşağıdaki formu kullanabilir veya "Üye Girişi" bölüme ilgili bilgilerinizi girdikten sonra "Giriş" butonuna basın, eğer üyeliğiniz aktif edilmemişse   bağlantısına tıklayarak tekrar gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
     
    Aktivasyon E-Postasını Tekrar Gönder
    Eğer üyeliğiniz aktifse e-posta gönderilmeyecektir.
     
     
     Alışveriş Sepeti nedir?
    İnternet sitemize üye girişi yapıldıktan seçtiğiniz/almak istediğiniz ürünlerin toplu olarak gösterildiği sayfa. Siparişinizi vermeden önce alışveriş sepetinizdekilere ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Sepetiniz sistemden çıkmanız durumunda sepetiniz sıfırlanacağından daha sonra alacağınız ürünleri "İlgilendiğim Ürünler"'e eklemeniz tavsiye olunur.
     
    Aradığım ürüne en kolay nasıl ulaşabilirim ?
    1) Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuzdan, aradığınız ürünün sadece birkaç harfini arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
     
    2) Yada sol menü'den ilgilendiğiniz ana kategori ve alt kategoriler vasıtası ile aramış olduğunuz ürünü bulabilirsiniz. Sayfamız tasarım esmasında marka , parça sayısı , özellik, kategori ve Tema dikkata alınarak özenle hazırlanmıştır.
     
    Kredi Kartı ödeme seçeneği ile siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım ?
    Kredi kartı ile vermiş olduğunuz siparişlerde herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. e-mail adresinize siparişinizin durumu ile ilgili bilgiler ulaşacaktır.
     
    Sipariniz otomatik olarak onaylanacak ve sipariş geliş sırasına ve sipariş verdiğiniz ürünlerin stok durumuna göre hazırlanacaktır.
     
    EFT / Havale ödeme seçeneği ile siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım ?
    Banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişlerde, sipariş esnasında Ödeme Bilgileri sayfasında seçtiğiniz bankanın hesap numarasına 3 iş günü içinde ödeme yapmanız gerekmetedir. 3 iş günü içinde ödemesi yapılmayan siparişler mağaza yetkililerimiz tarafından iptal edilecektir. Yurtdışı ödemelerinde bu süre bankadan kaynaklı gecikmelerden dolayı 10 gündür. 
     
    Siparişlerişlerinizin daha hızlı kontrol edilebilmesi için banka eft/havale ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına sipariş numarasını yazmayı lütfen unutmayınız. Yapmış olduğunuz ödeme hesaplarımıza ulaştığında müşteri temsilcilerimiz tarafından kontrol edilip onaylanacaktır. Yurtdışından banka hesap numaralarımıza yapılan ödemeler bankalardan kaynaklanan sorunlardan dolayı gecikmeli olarak hesaplarımıza geçmektedir.
     
    Siparişinize ait ödemeniz hesaplarmızada gözüktiğü anda sipariniz onaylanacak ve sipariş geliş sırasına ve sipariş verdiğiniz ürünlerin stok durumuna göre hazırlanacaktır.
     
    Ödeme Bilgileri kısmında bulunan banka hesap numaralarını kaybettiyseniz Banka Hesap Numaraları sayfasından da ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
     
    Banka ATM lerinden kartlı/kartsız ödeme yapabilir miyim ?
    Bankaların ATM lerinden yapılan ödemelerde, mağaza yetkililerimiz tarafından siparişler ile eşleştirilememktedir, bu şekilde yapacağınız ödemeler sonrasında banka ATM sinin size vemiş olduğu dekontu okunaklı bir şekilde üzerine fenerium.com.tr tarafından size verilen sipariş numarasını yazarak, sizi tanımlayacak herhangi bir kimlik ile 0 216 542 17 48-49 nolu telefona fakslamanız siparişinizin daha hızlı ve kolay onaylanmasını sağlayacaktır.
    Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım ?
    Sipariş iptalleri için, siparişi verdiğiniz gün saat 18:00'a kadar, +90 216 542 16 56 / 57 nolu telefonlardan e-ticaret müşteri temsilcisi ile görüşebilirsiniz, güvenliğiniz için sipariş numarası ve kimlik bilgileri teyidi alındıktan sonra eğer ürününüz kargoya teslim edilmemişse, ödemeniz ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi kullanılarak, siparişinizin tamamı tarafınıza iade edilecektir.
     
    Ancak ürününüz kargoya verilmişse, sipariş iptali gerçekleştirilemeyecektir. Bu durumda ürünü kargodan teslim aldıktan tekrar tarafımıza korgolamanız gerekmektedir. Hasarlı ve kusurlu ürünler iadeleri dışında kargo gönderi ücretleri müşteriye aittir.
     
     
    Cayma hakkı ve ürünlerin iadesi ?
    Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit edildiği hallerde; ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde; ürünü iade alınmayacak ve bedeli iade edilmeyecektir. Bu durumlar dışında müşteri üründen cayabilir ve ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde ürünün faturanın aslı ile iade edebilir.
     
    Faturanın aslı gönderilmeyen ürünler iade alınmayacaktır. 
     
    Kusurlu ürünler dışındaki, ürün iade gönderi ücretleri müşteriye aittir, ödemeli gönderilen paketler teslim alınmayacaktır.
     
    Outlet / Serisonu / Fırsat Ürünleri başlıkları altında satılan ürünlerin iadesi alınmamaktadır.
     
    Aldığım ürün kusurlu çıktı, iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım ?
    Aşağıdaki linkten indireceğiniz kusurlu iade formunu doldurduktan sonra, ürünü, formu ve faturanın aslı ile tarafımıza kargolayınız. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra incelenmek üzere Ürün İade Kontrol Departmanına teslim edilecektir. İnceleme sonucu formdaki iletişim bilgilerinizden size ulaşılarak bilgi verilecektir. Ürün İade Kontrol departmanından olumsuz bir yanıt geldi ise ürün tekrar tarafınıza kargo edilecektir. 
     
    Yaptığım alıverişlerde teslimat şekilleri ve takibi nasıldır?
    Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler 10 iş günü içinde kargoya teslim edilecektir, kargoya teslim edilen ürünler ortalama 4 iş günü içerisinde kargo şirketi tarafından müşteriye teslim edilir. Şu an için tek teslimat şeklimiz Kargo iledir. 
     
    Sitemiz üzerinde alacağınız Fırsat, Outlet ürünlerinde ürünlerin kargoya teslim süresi ürünün temin edildiği mağaza lokasyonuna göre değişiklik göstermektedir, bu durumda siparişinizi eksik ürünler ile kargoya teslim edilmesini talep edebilir, eksik ürünlerinizi mağazamız stoklarına girdiğinde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmak üzere sizlere kargolayabiliriz bu durumda ürünleriniz "Parçalı Teslimat" sipariş durumuna çevrilecektir, veya bu ürünlerin iptalini talep edip siparişinizi kalan ürünler ile gönderebiliriz. 
     
    Kargolarınızın nerede olduğunu sitemizin Sipariş İzleme sayfasında, ilgili siparişinizin yanında bulunan kargo takip numarasına tıklayarak yapabilirsiniz.
     
    Yurtdışı gönderilerinde, gönderi yapılan ülkenin gümrük vergisi kanunu gereğince kargo şirketi kapıda, tarafımıza ürün bedeli olarak ödenen paraya ek olarak gümrük verigisi talep edebilir, doğacak olan gümrük vergisi ücretlerinden Fenerbahçe Spor Ürünleri San ve Tic Aş. sorumlu tutulamaz. İlgili ücret, gönderi yapılan ülkenin gümrük vergisi kanunua göre değişiklik gösterebilir.
     
    Siparişim "Parçalı Teslimat" ta bekliyor ne yapmalıyım ?
    10 işgünü içerisinde tamamlanamayan siparişler, eksik ürün(ler) ile kargoya teslim edilir ve siparişin durumu "Parçalı Teslimat"a çevirilir. Daha sonrasında sizin talebiniz doğrultusunda bu eksik ürün(ler) merkez depo veya diğer mağazalardan talep edilerek tarafınıza gönderilir veya bu ürünler siparişten çıkartılarak tutarları kredi kartınıza iade edilir. Ürünleri stoğa girmesini beklemeyi seçtiğiniz durumda ikinci bir kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir, ilgili gönderimin ücreti Fenerium tarafından karşılanacaktır.
     
    Ürünlerin garantisini kim veriyor ? Arızalı ürünler için ne yapmamız gerekiyor ?
    Fenerium'da satılan ürünler firmamız garantisi altındadır. 
     
    Elektronik ve saat ürünlerinde dilerseniz mağaza yetkililerimizden tamiri/değişimi için talepte bulunabilir veya yetkilililerimizden talep edeceğiniz irtibat numaraları ile tedarikçi firma ile görüşüp, ürünlerinizin tamirini/değişimini kendinizde talep edebilirsiniz.
     
    Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorundamıyım ?
    Sayfamızdan Banka havelesi ve kredi kartı ile alışveriş yapabilirsiniz, kredi kartı ile ödeme seçtiyseniz siparişi tamamlamak için kredi kartı bilgileriniz ödeme onay sayfasında sorulacaktır, ancak kartınızın 3D Güvenlik özelliği var ise alışverişinizi tamamlayabilirsiniz, kart bilgilerinizi girdikten sonra alışverişi tamamlamak için ilgili bankanın kendine ait 3D Güvenlik safasına yönlendirileceksiniz.
     
    Kartınızın 3D tanımı daha yapılmamış ise ilgili bankaların web sayfalarından veya müşteri hizmetlerinden kartınızın 3D Güvenlik özelliğini açtırmanız gerekmektedir. 3D Güvenlik ortamında alışveriş sistemi, siz taraftarlarımızın kart güvenliğini korumak, çalıntı kartlar ile işlem yapılmasını önlemek amacıyla sitemize kurulmuş bir sistemdir.
     
    Alışverişlerinizde kredi kartı ile yaptığınız ödemeleriniz, gerekli görüldüğü takdirde takibe alınabilir, ödeme kontrolü için bekletilebilirler.
     
    İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Globalsign tarafından korunmaktadır. 128 bit’lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.