Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimiz, ürün ve hizmetlerimizi şikayet etme hakkına sahiptir. www.fenerium.com.tr’de müşteri şikayetleri, gelişmemizi sağlayıcı önemli bir araç olarak görülür.Müşteri şikayetlerine; kritikliği doğrultusunda öncelik verilerek, müşteri geri bildirimleri yapılarak ve objektif olarak çözülmesi amaçlanır.

Şikayetlerinizi Müşteri hizmetlerimizi 0 216 542 1656 nolu telefonumuzu arayarak veya e-bilgi@fenerium.com.tr e-mail adresine mail atarak bildirebilirsiniz. Ya da sayfamızın sağ alt köşesinde bulunan “Görüş ve Düşünceleriniz” bölümünden de ulaşabilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerimiz konu hakkında en kısa sürede size geri dönüş sağlayacaktır.

Web sitemiz, performansını artırmak ve kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için çerezler ve benzeri araçlar kullanmaktadır ve bu web sitesini kullanmaya devam ederseniz, çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Kullandığımız çerezler hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Çerezler Politikamıza bakın.

Sosyal Medya ve Öneri

Facebook

Twitter

Instagram

Geri Bildirim